Uuendatud Jaguar F-Pace on tulvil tipptehnoloogiat

F-PACE

Luksuslik Jaguar F-Pace on varasemast parem linnamaastur, mis pakub endisest enam luksusvarustust ja digilahendusi. Lisaks täienes veel mootorivalik ja enamikku autodest pakutakse nüüd hübriidajamitega.

Uustulnuka uksi avades ei saa märkamata jääda uuendatud interjöör, milles on kirsiks tordil Pivi Pro nimeline infolustisüsteem. Viimase nautimisele aitab kaasa esmakordselt F-Pace kaasavarasse lisatud aktiivne mürasummutus, mis muudab sõitjate ruumi omajagu vaiksemaks.

„Uus F-Pace ühendab dünaamika ja elegantsi. Auto loojad panustasid luksuslikkusele, pakkudes seda koos suurepäraste sõiduomadustega, mille eest hoolitsevad nelikvedu ja moodsad juhiabisüsteemid,“ iseloomustas uuenduskuuri läbinut Jaguar Land Roveri Baltimaade turundusjuht Justė Šataitė.

SUUR VALIK HÜBRIIDAJAMEID


Mootorivalikust leiate eest kahe- ja kolmeliitrise töömahuga otto- ja diiselmootorid, mida saab soetada ka poolhübriididena (MHEV). Bensiinimootorite võimsus jääb vahemikku 247-395 hj ja diiselmootorid on neist vaid veidi vähem jõulised (161-296 hj).

Poolhübriidide mootoriruumidest leiate rihmaga käitatava starter-generaatori, mis aitab aeglustamistel „kinni püütavat“ kineetilist energiat ümber muundada elektrienergiaks, mis salvestatakse eraldi akuplokki ja mida saab kasutada põhijõuallika toetuseks. Nagu näiteks kiirendamiste ajal.

Lisaks pakutakse uuenduskuuri läbinut pistikhübriidina (PHEV), mille ajamite liitvõimsust iseloomustavateks näitajateks on 400 hj ja 640 Nm. 140 hj arendav elektrimootor töötab 17,1 kWh mahutava akuploki najal, millesse salvestatud energia toel suudab auto läbida elektri jõul kuni 53 km (WLTP).

Pistikhübriidina pakutav F-Pace on ülejäänutest säästlikum, sest 100 km läbimiseks kulutatakse keskmiselt 2,2 liitrit bensiini ja iga läbitud kilomeetri kohta paisatakse õhku vaid 49 grammi süsihappegaasi. Ja seda kõike suudab linnamaastur, mis saavutab 100 km/h 5,3 sekundiga!

F-PACE INTERIOR

Kõik autod on varustatud kaheksakäigulise automaatkäigukasti ja nelikveoga ning diiselmootoritega versioonide heitmete näidud vastavad Euro 6d nõuetele. Tavasõidu korral suunatakse lõviosa veojõust tagaratastele, ent vajadusel saab seda telgede vahel välkkiirelt ümber jagada.

Hübriidajamiga autode 48-voldine elektrisüsteem on heaks stardiplatvormiks muudeski valdkondades. Võimsam elektrisüsteem võimaldab kiiremini hallata suuri andmehulki, mis võimaldab muuta näiteks erinevate sõidurežiimide töö (Jaguar Drive Control) senisest kiiremaks, täpsemaks ja sujuvamaks.

ALATI ÜHENDATUD


Uuendatud F-Pace on pilveteenuse vahendusel internetiga alalises ühenduses, mis ei taga mitte ainult meelelahutuse ladusat toimimist vaid võimaldab sõidukil ka vajalikke uuendusi alla laadida. Nii käib teie sõiduk alati ajaga kaasas, pakkudes parimat saadaolevast tehnoloogiast.

Auto interjöörgi on koostatud digilahenduste kättesaadavust silmas pidades, mida võimaldab 11,4-tollise diagonaaliga kumer puuteekraan (Pivi Pro), mille korpus on valmistatud vastupidavast magneesiumsulamist.

Kõnealusel infolustisüsteemil on eraldi toide, mis lülitub sisse niipea, kui juht autosse siseneb. Pivi Pro menüüd on lihtsad ja loogilised ning auto loojate sõnul on 90% enamkasutatavatest toimingutest tehtavad kas ühe või kahe ekraani puudutamisega.

Meelelahutussüsteem suudab suhelda kahe enamlevinud nutitelefoni operatsioonisüsteemiga - Apple Carplay ja Android Auto – ning Bluetoothi vahendusel saab korraga ühendada kaks telefoni. Lisaks on sõidukitel veel väline lisaantenn, mis parandab tuntavalt kõnekvaliteeti.

Pivi Pro saab ühendada kahe SIM-kaardiga ja pardasüsteem suudab korraga võimaldada kahte LTE-ühendust, et ühenduda parima leviga võrku ning tulla toime eri ülesannetega. Nagu näiteks filmi näitamine lisaks taustal toimuvale tarkvara allalaadimisele.

F-PACE

USKAMUTULT WAIKNE INTERJÖÖR


Uue kujunduse ja infolustisüsteemi kõrval on autode sõitjate ruumis teisigi uuendusi, nagu näiteks teistmoodi kujundusega sõidurežiimide juhtnupp, lasergraveeringuga kõlarid ning aknaajamite nupud, mis on enama mugavuse nimel paigutatud varasemast allapoole.

Lisaks on autodel ette näidata veel uued istmed, mis varasemast laiemad, uute massaažifunktsioonidega ning tõhusama jahutuse- ja soojendusega. Ventilatsioonisüsteem eemaldab sõitjateruumi õhust ebameeldivad lõhnad, nagu ka allergeenid ja kahjulikud väikeosakesed.

Värskenduskuuri läbinute kaasavarast leiab veel aktiivse mürasummutussüsteemi, mis summutab liikumisel tekkivat müra suunatud helilainete abil. Mis kõlab keeruliselt, ent on saadud päriselus väga hästi toimima, mis teeb autoga kulgemise veel lõõgastavamaks.

Uuenduskuuri läbinuil on ka uusi elektroonilisi abimehi. Nagu näiteks Clear Exit Monitor, mis jälgib esiuste avamist, hoiatades kasutajaid mööduvate kaasliiklejate eest või kolmemõõtmeline kaamerapilt, mis annab auto ümbrusest parema ettekujutuse, et F-Pace manööverdades ilusasti terveks jääks.

Auto esmaesitlus Eestis on juba toimunud. Kolmapäeval võrdlesid Masinawärgi autoajakirjanikud Raiko Ausmees ja Erki Veiko Delfi TV otseülekandes omavahel uut ja eelmise põlvkonna F-Pace’i, viskasid pilgu auto ajaloole ning arengule ajas. Vaatajad said ka ühtede esimeste õnnelikena Eestis uut Jaguarit uudistada. Soovijatel on võimalik ülekannet Delfi keskkonnas ka järelvaadata.

Lisaks virtuaalsele tutvumisvõimalusele video teel on uus Jaguar F-Pace ka Inchcape’i Tallinna esinduses proovisõiduks kohal ning samuti on võimalik juba ka uut mudelit tellida.